۵ نکته برای مقابله موفق با دردهای قاعدگی (پریود)

5 نکته برای مقابله با موفقیت regl

۵ نکته برای مقابله موفق با دردهای قاعدگی (پریود)

بسیاری از زنان در این زمان عادات ماهانه شکایت دارند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مقابله با …


درد، انقباضات رحمی توسط هورمون پروستاگلاندین باعث این دردها در دوران پریود شدن می شود این درد معمولا کم است، ولی در بعضی موارد ممکن است بیش از حد بوده و درد شدیدی را تحمل کنید.

تاکتیک هایی که به شما در مقابله با دردهای قاعدگی کمک خواهد کرد به شرح زیر است:

  • آرامش و آرامش

    آرامش و آرامش در طول این ماه بسیار مهم است. با انجام یوگا یا مراقبه آرامش داشته باشید. آرامش در طول دوره و قبل دوره درد قاعدگی مهم است.

  • ورزش

  • اگر ورزش نمیکنید ورزش کنید، آن را امتحان کنید. ورزش باعث می شود که احساس خوبی داشته باشید. در حقیقت، تحقیقات نشان می دهد که “ورزش در آن زمان” نتایج بسیار خوبی دارد. حتی اگر حرکات کششی و کششی ملایم را نداشته باشید، درد را تسکین می دهد. اگر انجام ورزش به نظر می رسد یک ایده بد است، آن را انجام ندهید. به بدن خود گوش کنید، زیرا فقط می دانید که چه چیزی با بدن شما سازگار است.

  •  یک دوش گرم و یا کیسه آب گرم ! حمام پر از آب گرم می تواند به خوبی درد قاعدگی را کم کند. یا کیسه آب داغ را امتحان کنید!

  • مکمل های غذایی

    را دریافت کنید. با پزشک خود درباره اینکه چه مکمل هایی را می توانید دریافتکنید، صحبت کنید. در بعضی موارد این دردها ممکن است ناشی از کمبود ویتامین های B1 و منیزیم باشد که با دریافت این مکمل ها با تجویز پزشک میتوان درد قاعدگی را کاهاش داد.

  • با پزشک خود صحبت کنید

    اگر معده شما بیش از حد درد میکند ، با پزشک خود در مورد روش های پزشکی که برای شما مناسب است صحبت کنید. به عنوان مثال، می توانید یک قرص ضدبارداری را برای تعادل هورمون ها استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *