خرید و فروش انواع ترشی زیتون اسپانیایی مکزیکی یونانی عسلی بلغاری پاکستانی عربی رشتی

انواع ترشی با ترکیب اصلی زیتون با عناوینی مانند  یونانی، اسپانیایی، بلغاری، پاکستانی، عربی و … ترشیجاتی هستند که با استقبال بی نظیر مردم در نمایشگاه ها و بازار مصرف روبرو شده اند. از جمله ترکیبات به کار رفته در این نوع ترشی ها میتوان به زیتون، روغن زیتون، بیبی کورن، شپله، میوه ها، سبزیجات محلی و … اشاره کرد.

 ترشی از قدیم روشی رایج برای نگهداری از میوه ها و سبزی ها برای مدت طولانی بوده است طوری که ملوان ها هم از این روش برای همراه بردن خوراکی ها استفاده می کردند لذا ما نیز به نوبه خود ترکیبی از انواع سبزیجات و مواد مغذی را با زیتون و روغن زیتون ایجاد کرده و ترشی هایی با طعم بی نظیر برای شما عزیزان ارایه نمودیم.

بعضی ها می گویند فرآوری ترشی خواص آن را بیشتر می کند. بعضی دیگر معتقدند ترشی چربی سوز است. بعضی هم آن را چاق کننده می دانند. برخی فوایدی برای آن ذکر می کنند و برخی مضراتی.

ولی آنچه که مهم است و “سی یو شاپ” به آن اهمیت می دهد، حفظ مواد غذایی ارزشمند سبزیجات و میوه ها در روش تهیه ترشی یا شور، و ترکیب مواد غذایی ویتامینه و  با کیفیت و ایجاد یک میان وعده کامل برای مصرف کنندگان است.

در ضمن لازم به ذکر است که بسیاری ازاین ترشیها که دستور تهیه آنها به راحتی در اینترنت پیدا میشوند اسامی ابتکاری بوده و صرفا جهت تبلیغات است ولی اینهم از جذابیت های هنر ترشی سازی است که همواره میتوان ترکیبی جدید از ترشی را ایجاد کرد به شرطی که اثری از خلاقیت در تولید ترشی مربوطه دیده شود.

با انتخاب نوع ترشی های موجود میتوانید ترکیبات و محتوای تشکیل دهنده آن را مشاهده نمایید.


فروشگاه اینترنتی زیتون و روغن زیتون طارم | shop.cyou.ir


 

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مهسا گفت:

    مطالبتون بسیار عالی بود، خیلی استفاده کردیم . ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *