غذاخوری استایلیش اروپایی|انواع اتاق غذاخوری و ناهارخوری مطابق مد روز

بخشی از سالن نزدیک به آشپزخانه و پذیرایی را میتوانید یک اتاق ناهار خوری ویژه به حساب بیاورید . این محیط بک منطقه ویژه تزئین شده با مبلمان ویژه در هر دو طرف است.

 

میزبان اتاق نشیمن؛  ما باید آنهایی را که متناسب با دکوراسیون خانه ما هستند را انتخاب کنیم. البته اگر یک خانه مجهز و مدرن داشته باشید، میز ناهار خوری و صندلی های کنسول باید این سبکی باشند.

 

میزهای ناهارخوری میتوانند گرد یا مربع یا بیضی شکل باشند. مبلمان و صندلی نشیمن آن هم که میتواند ساخته شده از چوب باشد .چنین ترکیب و دکوراسیون متنوع و جذابی که باب میلتان باشد در خانه تان خواهد درخشید.

 

اگر شما عاشق مبلمان کلاسیک هستید و در عین حال آدم تنهایی هستید می توانید از یک کنسول میز و صندلی تهیه شده از درخت گردو و یا ساج  استفاده کنید .

 

همچنین شما می توانید اتاق ناهارخوری تان را با یک میز یک تکه با دو مبل ظریف و دو صندلی به همراه یک میزعسلی و لوستری آویز و زیبا تکمیل کنید.

 

اگر اتاق ناهارخوری شما به اندازه کافی گسترده است نباید از میز گرد استفاده کرد. با صندلی و یک اتاق ناهار خوری کوچکتر می توانید طراحی داخلی خود را تکمیل و انتخاب نمایید.

 

شما می توانید وسایل دکوری خود مانند وسایل کوچک و زینتی تا وسایل عتیقه تان را با ساخت یک قفسه آشپزخانه در قسمت خالی دیوار به همراه مبلمان چوبی مناسب قرار دهید.

 

اگر خواهان مبلمان بسیار مفید و محکم به همراه طراحی و دکوراسیون داخلی شیکی هستید میتوانید از یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی خوب کمک بگیرید.

 

ویژگی کنسول اتاق ناهار خوری  : ارائه یک منظره زیبا به اتاق، و همچنین قرار دادن ظروف غذاخوری در کشو و پنهان کردن آنها است.

 

به همین دلیل، هنگام انتخاب مدل کنسول میز ناهارخوری تان شما باید مکان مورد نظر در اتاق را در نظر بگیرید، همچنین باید آن را در فضایی کافی بدون محدود کردن تحرک خود انتخاب کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *