مدل هایی از آشپزخانه ها با دیزاین و دکوراسیون فوق ظریف۲۰۱۸-۲۰۱۹

مدل هایی از آشپزخانه های جدید و به روز

از سراسر دنیا

 

 

 

 

آشپزخانه شیک و روشن :

اگر می خواهید یک پیشنهاد ساده اما شیک را با لوازم برجسته سفید داشته باشید این مدل انتخاب ایده آلی برای آشپزخانه ی بزرگ شما خواهد بود.

 

 

آشپزخانه کلاسیک اسکاندیناوی :

این طراحی زیبا سبک کشورهایی مانند دانمارک، نروژ، سوئد را نشان می دهد. این یک ایده خوب برای کسانی است که به دنبال یک آشپزخانه کوچک و ساده هستند. این مدل برای آشپزخانه های عرضی مناسب تر است.

 

 

طراحی سه بعدی آشپزخانه( مدل آمریکایی ) :

رنگ های تیره به جای رنگ های روشن تر ممکن است مورد توجه قرار گیرند. این آشپزخانه ها کمی کوچکتر هستند و برای استودیو بسیار مناسب خواهند بود.

 

 

مدل آشپزخانه مدرن :

با توجه به انتظارات، مدل های متغیری برای آشپزخانه وجود دارد. آشپزخانه های مدرن برای کسانیکه می خواهند هنگام غذاخوردن از جزییات خانه خود بیشتر لذت ببرند کارایی بیشتری دارد.

 

 

سبک آشپزخانه زاویه دار :

بعضی از آشپزخانه ها می توانند زاویه ای باشند، که دارای ظاهری زیبا ساده و در عین حال کامل هستند.

 

سبک ظریف و خانم پسند :

این مدل پیشنهادی بسیار شیک است که به خوبی با ظرافت بسیار ویژه طراحی شده است. دارای جزئیات و ریزه کاری های عالی است که خانم ها بسیار به آن علاقه مند هستند.

 

 

آشپزخانه دارای ظاهر ظریف :

 

 

مدل و انتخابی موثر برای مناطق کوچک :

اگر بخواهید یک پیشنهاد خوب برای فضای باریک خود داشته باشید، این سبک مناسب خواهد بود. این سبک استفاده موثر برای مناطق کوچکتر را فراهم می کند.

 

 

سبک آرامش بخش و خاص :

این یک سبک خاص است که شما نمی توانید هیچ خطایی را در جزییات آن بیابید. بدون تردید آشپزخانه شما یک نفس تازه را داراست و احساس فوق العاده ای را در آن خواهید داشت.

 

 

 طرح های رنگی اصلی :

شما می توانید فضایی با رنگ های روشن ایجاد کنید. شما می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید که برای تمیز کردن نیز آسان هستند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *