گردشگری در اتریش و بهترین موزه های آن

گردشگری در اتریش و بهترین موزه های آن:

اتریش همواره از نظر شرایط فرهنگی و هنری و اهمیت آن به ویژه از قرن هجدهم تا به امروز شناخته شده بوده است اتریش خانه هنرمندان و نوازندگان مشهور در
جهان، مانند بتهوون و موتزارت و کلیمت و دیگران است! خوشبختانه، این آثار بی انتها از جمله اثرات هنر جدید امروز در طیف وسیعی از موزه های جذاب
در پایتخت اتریش، وین و دیگر بخش های کشور به نمایش گذاشته شده است اگر تصمیم به کشف گردشگری اتریش و بهترین موزه های آن را دارید، ما این گزینه های فوق العاده را ارائه می دهیم.

موزه کونست هیستوریشس یا موزه تاریخ هنر یا Kunsthistorisches در شهر وین:


آیا عاشقان هنر نمی خواهند به این موزه جالب هنری در وین سفر کنند؟ موزه ای که با طراحی داخلی بی نظیر آن ارزشمند است. این موزه همچنین به
عنوان موزه هنرهای زیبا شناخته شده است و برای خانواده Hasburg تاسیس شد و درهای خود را در سال ۱۹۸۱ به روی مردم و هنردوستان گشوده است. ارائه بهترین آثار از میکل آنژ و Rmbran ،رافائل و هنرمندان مشهور دیگر، نقاشی های رنسانس و نماد پیتر بروگل، و همچنین میتوانید تعدادی از آلات موسیقی تاریخی و ابزار تاریخی را در این موزه مشاهده نمایید.

موزه نیچر هیستوریشس یا موزه تاریخ طبیعی یا Naturhistorisches در شهر وین:


موزه تاریخ طبیعی اتریش به طور کامل به تاریخ طبیعی به بیش از ۳۰ میلیون سال تا کنون اختصاص داده شده است و هدف از آن ارائه یک سند برجسته از تاریخ و تکامل حیات و تنوع انسان روی زمین است. موزه همچنین دارای آثار بسیار زیادی از استخوان های دایناسور در یک فضای اختصاصی است.

موزه هرس گشیشتلیشز یا موزه تاریخ نظامی یا Heeresgeschichtliches در وین:


این موزه به عنوان موزه تاریخ نظامی ترجمه شده است و یکی از ماه های گذشته در این زمینه است. علاوه بر آن یک مجموعه از مهم ترین آثار نظامی
باستانی که برخی از آنها به جنگ جهانی اول مربوط است در این موزه گردآوری شده است، در خارج از این موزه و در حیاط خصوصی آن یک تانک جنگی که قدمت آن به دوره اتحاد جماهیر شوروی برمیگردد وجود دارد. موزه تاریخ نظامی اتریش همچنین حاوی شواهدی از تراژدی های جنگ و دوره نازی ها در هنگام ورود آلمان به اتریش است.

موزه کوارتیر یا چهار موزه یا MuseumsQuartier در وین:


این یک منطقه فرهنگی یکپارچه با تعدادی موزه (تقریبا ۴ موزه) در وین واقع شده است که در ساختمان های با قدمت زیاد که مربوط به دوره باروک است گرداوردی شده است از برجسته ترین این موزه ها می توان به موزه های زیر اشاره نمود:
۱٫ محله لئوپولد و موزه لئوپولد که شامل آثار هنری و امروزه اتریش است.

۲٫ موزه Stifgung Kundst Moderner

۳٫ موزه لودویگ وین

۴٫ موزه Mumok یا هنرمندان ماه

موزه موتزارت در سالزبورگ:

اگر شما هم از طرفداران موسیقی می باشید باید به جایی که اولین بار یکی از مهم ترین نوازندگان موسیقی جهان، موتزارت، آغاز به کار کرد مراجعه نمایید. موزه موتزارت در شهرستان سالزبورگ اتریش واقع شده است. هم اکنون خانه موتزارت جزو میراث جهانی و به یک موزه در اتریش تبدیل شده است .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *